keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Hangilla hohtavilla

Hei! Ja anteeksi ettei minua ole täällä hetkeen kuulunut. Tapetteja ja lattioita on nyt vaihdettu ja minä olen päässyt hieman sisustamaan. Kylläpäs tulikin rauhallisempi tunnelma vaaleammilla tapeteilla! Olen täällä tyytyväisenä töpsötellyt uudella parketilla.

Turussa on tänä viikonloppuna käsityö messut. Sinne ajattelin menna katselemaan, olin viimevuonnakin. Jospa sitä saisi uusia ideoita ja materiaaleja keväisiin askarteluihin.

Lumikin jatkaa satamistaan. Aurinko kyllä urheasti paistaa pilvien välistä, mutta välillä lumisade peittää taas koko taivaan. Mutta odotellaan.

Kuvia olen räpsinyt muutamia, myöhemmin lisää!



Hih! Olin vihdoin hiihtämässä. Parempi kai myöhemmin kuin ei milloinkaan! En tosiaan ollut pariin vuoteen ollenkaan hiihdellyt ja täytyy myöntää että pyllähdin parikin kertaa...
Oli kyllä ihanaa hiihdellä kun hanget hohtivat ja aurinko paistoi! Välillä tuli ihmisiä suksilla vastaan, mutta kyllä suurilla pelloilla sai aika rauhassa hiihdellä. Välillä tietenkin syötiin eväitä :)


Kaunista keskiviikkoa!
-Iita


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti